الاثنين، 29 أكتوبر، 2012

اليوم الرابع لرصد مبادرة شفت تحرش 5

اليوم الرابع لرصد مبادرة شفت تحرش

اليوم الرابع لرصد مبادرة شفت تحرش 2

اليوم الرابع لرصد مبادرة شفت تحرش 3

اليوم الرابع لرصد مبادرة شفت تحرش 4

اليوم الثاني لرصد مبادرة شفت تحرش 6

اليوم الثاني لرصد مبادرة شفت تحرش 6

اليوم الثاني لرصد مبادرة شفت تحرش 7

حملة «شفت تحرش» تبادر بنشر التوعية

الخميس، 4 أكتوبر، 2012

برنامج زى الشمس (قائمة تشغيل)

مصر جابت ستات لازم يعيشوا بكرامة .. في بلدنا بالمصري



مصر ولادة بصحيح.. ويا زين ما خلفت من ستات جدعان وبنات بلد يساووا تقلهم دهب وياقوت ومرجان.. قطع الايد اللي تتمد عليهم او تمس شعرة منهم.. وقطع اللسان اللي يطول عليهم بكلمة كدة ولا كدة.. و ما عاش ولا كان اللي ييجي عليهم او على حقهم في عيشة حرة كريمة في البلد ديه تليق بمقامهم.. وقال على راي المثل: صاحب الحق عينه قوية وصاحبة الحق عينها اقوى.. والعينات بينات على اعتبار ما كان وما سيكون بكرة وبعده ولحد اخر يوم في عمرهن.. فاسمحوا لي ارحب بمجموعة معتبرة من صاحبات واصحاب الحق والعين القوية

الدكتورة/ اماني الطويل: مدية برنامج المراة في مركز الاهرام للدراسات السياسية والاستراتيجية

دينا حسين: من مبادرة نفسي واحدة من المبادرات ضد التحرش والعنف ضد المراة

فتحي فريد: منسق مبادرة فؤادة ووتش